Skriva ut foto

J

JennyK

Jag försöker skriva ut julkort, men har slut på stora fotopapper, nu finns det bara små i storleken 102x152 mm kvar. Hur gör jag för att skriva ut med dom? Bilden hamnar bara delvis på papperet när jag försöker.:confused: :confused:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Skriva ut foto

Du måste välja rätt pappersstorlek i skrivarinställningarna. Oftast finns de förinställda men annars kan man behöva skriva in det själv.

/Erica
 
Sv: Skriva ut foto

Kom precis på det själv. Typ en sekund efter att jag hade skrivit ut frågan här.:smirk: Men tack iallafall!:bow:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 022
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 850
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 561
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp