Skriva ut banbyggare

_Peplis_

Trådstartare
Är arrangören skuldig att i propostionen skriva ut vem som är banbyggare? Gäller det olika för olika status på tävling?

Tror aldrig jag sett vilken banbyggare det är redan i propositionen.
Men jag har många ggr önskat att jag kunnat det, för då hade man ju kunnat välja bort en tävlingsplats om man har fler att välja på, om det är en "puckobanbyggare". :smirk:

på div II propparna för häst i mitt distrikt är det utskrivet i proppen, så jag tänkte om det var ngt nytt?!

Det är helt upp till arrangören hur man vill göra! Ofta så ska propparna vara inne så tidigt så då hinner man inte få klart med vilken som är banbyggare, och då kommer det i ryttarmeddelandet...

Men är man ute i tid och hinner få klartecken så är det ju jättebra om man skriver in det i proppen redan! :cool:

/Tävlingsarrangör...

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
901
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 138
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 371
Senast: hhere
·
Tävling Angående fotografering på tävling. Hur fungerar det på de platser där ni har fotograf? Får alla skriva under någon form av samtycke...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
11 078
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar