Skriva av följesedel

C

cerrox

Kan man göra det? Jag har nämligen ingen skrivare så att jag kan få ut följesedeln nu när jag ska skicka iväg hö´t på analys. Undrar då om man likaväl kan skriva av följesedeln & på så sett få med alla uppgifter eller måste det tvunget vara en följesedel? Isåfall kan man kanske be dom skicka en, men enklast vore det ju om det går bra att skriva av den. Någon som kanske har gjort det eller vet om det är ok? Annars får jag kontaka dom på måndag, men tänkte lägga på hö´t på söndag på lådan.

Sv: Skriva av följesedel

Jag skriver ofta följesedlar till laboratorier på jobbet och jag använder aldrig ett förtryckt formulär. Nu är det inte höanalyser jag skickar men det kan knappast spela någon roll.
Jag brukar skriva ungefär.
Jag vill ha följande prov analyserat med avseende på x,y och z.
Med vänlig hälsning

Jag har alltid fått ett provresultat på precis det jag har velat varje gång. Lägg du lugnt provet på lådan med en hemmaskriven följesedel.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 045
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 353
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag börjar bli orolig över brorsan. Han brukar inte vara så jätteaktiv med mobilen dock... Men, grunden till oron... Han lånade en lite...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 128
Senast: Kilauea
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 140
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka