Skrika på andras barn...

Sv: Skrika på andras barn...

Fast dålig mamma kan ju vem som helst vara, det andra däremot e snäppet värre :D

Fast dålig mamma kan ju vem som helst vara, det andra däremot e snäppet värre :D

Oj min dotter som ääälskar melodifestivalen :o Eller, tja, allt som innebär att de sjunger. Och jaaaa mamma tittar också :o (blir jag utfryst nu?)
Det värsta var när jag var gravid och kollade på melodifestivalen, bebis låg snällt i magen tills Christer Sjögren sjöng - då sparkade hon och vred sig som en galning! (vill gärna tro att det var i protest ...). Detta skedde TVÅ gånger !!

Hm, hade det bara hänt en gång kanske hon hade protesterat men 2 ggr , tyvärr så är hon nog ett fan :devil:
Tycker inte du ska skylla på din dotter nu, är nog du som gillar honom och dottern som härmar :D

Liknande trådar

Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 016
Senast: tomte
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 342
Senast: malumbub
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 619
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka