Skrika på andras barn...

Sv: Skrika på andras barn...

Fast dålig mamma kan ju vem som helst vara, det andra däremot e snäppet värre :D
 
Sv: Skrika på andras barn...

Fast dålig mamma kan ju vem som helst vara, det andra däremot e snäppet värre :D

Oj min dotter som ääälskar melodifestivalen :o Eller, tja, allt som innebär att de sjunger. Och jaaaa mamma tittar också :o (blir jag utfryst nu?)
Det värsta var när jag var gravid och kollade på melodifestivalen, bebis låg snällt i magen tills Christer Sjögren sjöng - då sparkade hon och vred sig som en galning! (vill gärna tro att det var i protest ...). Detta skedde TVÅ gånger !!
 
Sv: Skrika på andras barn...

Hm, hade det bara hänt en gång kanske hon hade protesterat men 2 ggr , tyvärr så är hon nog ett fan :devil:
Tycker inte du ska skylla på din dotter nu, är nog du som gillar honom och dottern som härmar :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 533
Senast: Modest
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 636
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 464
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 811

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp