Skräphund

YorkWann

Trådstartare
Cyklat en mil med hundarna idag, och de sprang på så bra så, men plötsligt är lilltjejen borta... :eek:

Jahapp, bara vända om då, hittar henne längre bort.... där satt nämligen en stor, stygg katt mitt i vägen.... :cool:

Sv: Skräphund

Vågade hon inte gå förbi eller var hon bara intresserad vad det var för något konstigt levande väsen :)

nä, den var läskig. "Matte jag vågar inte gå igenom det djurets revir! :eek: "

Katten var fö större än henne :p

Men katten sa faktiskt "Här bor jag!"

Skulle DU våga gå förbi en katt som sa "Här bor jag"?

Ska jag vara ärlig har jag inte heller hört talas om terriern som sätter sig vid vägkanten och väntar på att katten ska gå förbi...tills jag mötte T :D

Min skrot är också lite rädd för katter, det är pinsamt :o:D
Stallkatten i förra stallet bossade över henne totalt. Hon kunde ligga på ett täcke med sin vattenskål framför sig, när katten kom för att demonstrera sin makt genom att dricka ur vattenskålen, trots att han har egen.
Hunden kröp in i hörnet och väntade tills faran var över, medan katten gärna satt kvar och tvättade sig framför henne bara för att retas

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
559
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 602
Senast: fixi
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 637
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka