Skräckfilm!

MidnightSoul

Trådstartare
Jag är sugen på lite skräckfilm ikväll. Någon som kan tipsa om någon bra? Favoriterna hamnar gärna på vampyrer och varulvar. Men annat brukar också vara uppskattat.

Sv: Skräckfilm!

Instängda 1 och 2. Kommer inte på vad det engelska namnet är. Den får det att krypa längs ryggraden på mej. Å jag är inte lättskrämd. Älskar skräck och rysare

Antar att du kan följa serien The Walking Dead? Bästa serien på länge, gillar verkligen skräck, zoombies...

Nu är klockan såpass mkt så nog har du sett en film....? Fått något bra tips. Vad blev det å var den ok?

Annars ska jag försöka tänka till lite ang tips på filmer, om du nu blir sugen på skräck...

Favorit är också Instängd 1 å 2. Dock inga vampyrer eller varulvar. Vad är dina favoriter å vad har du sett?

Nja fler serier kommer det inte bli. Har lite för många som jag följe redan.
Det vart the unborn igår. Fick övertala tjejen min. Hon är inte så förtjust i kroppsdelar som vrider sig onaturligt.
Här uppskattas det mesta om inte just The Ring och liknande strax innan sängdax. Rose Red är bra, The beast among us var en utav det här årtioendets höjdare på varulvsfilmer. Djävulen i hissen (kommer inte ihåg vad den heter) var bra. Så jag är nog lite utav en allätare tror jag.

Får ta å kolla upp vad det är för något tills nästa gång, den verkar få bra betyg härinne :)

Får kolla in saw filmerna igen tror jag, har sett en eller två st men var så länge sedan nu.

Kan inte komma på några med varulvar och vampyrer.. men nedanstående är bra imo :)

The Haunting in Conneticut (Connecticut? Eller hur stavas det..?) - Fick mig att skrika högt och gråta samt gömma mig under täcket.. skitkul tyckte sambon -.-'
Sinister -Bara sett lite av den men den verkar sådär lagom creepy och obehaglig..
Eden Lake
Trick 'r Treat - Lagom läskig, lite charmig.
One Missed Call - Den japanska varianten ofc.
REC - Sjukt obehaglig.

Mama
Open grave
Insidious, 1 & 2.
The last exorcism 1 & 2. Några av de senaste jag sett.:)

Älskar skräck!! Men det är jag ensam om här hemma så jag får titta själv när de andra sover. :sneaky:

I spit on your grave 1 o 2!! Riktigt bra tyckte jag =)
Paranormal activity 1 (bäst) 2, 3 (bäst) o 4. Väntar ivrigt på 5!!
Finns ju en massa o äldre filmer e ju alltid värt o se såsom hills have Eyes, hostel osv osv.
Sinister o några andra som redan var nämnda e ju o föredra =)

The hills have Eyes har jag sett, dom kommer jag ihåg kan jag ju säga :)
Paranormal activity är det vrid på kroppsdelar onaturligt långt å sånt i dom? För isåfall kommer jag få titta på dom själv ^^

The hills have Eyes har jag sett, dom kommer jag ihåg kan jag ju säga :)
Paranormal activity är det vrid på kroppsdelar onaturligt långt å sånt i dom? För isåfall kommer jag få titta på dom själv ^^

Paranormal activity e som inspelat "irl" Alltså kändes lite som Blair witch project (med inspelningen) Men sååå jäkla bra e dom o jag som kan kolla allt, ju scary desto bättre. Satt på helspänn =) E om ett väsen, mer säger jag inte ;-)

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 153
Senast: Derivata
·
Hemmet Behöver ganska akut byta spis (inbyggnadshäll) och fläkt i köket och det kommer ganska olägligt, då en stor del av bufferten hamnat på...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 433
Senast: Kakis
·
Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
825
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 038
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar