skor till hund

Vilsa

Trådstartare
Jag skulle vilja köpa skor till hund, hittade denna hemsida http://www.obtrack.com/muttluks/sizing_chart/index.html men det går inte att beställa från den sidan... Är det nån som har provat några skor till sin hund som vet några bra? Finns det på vanliga djuraffärer? (Han är jäkligt fjompig när det är kallt, vägrar gå när det är kallare än -10, annars skulle jag inte köpa kläder till honom...)

Sv: skor till hund

De finns ju vanliga "strumpor" som man trär över. Min kompis letade också skor till sin hund men hon tyckte att de va för dyrt, så hon sydde egna med hjälp av små babystrumpor som hon förstärkte med tyg under själva trampdynorna. Funkar ju bra att förstärka med galon så slipper man de blöta.

Muttluks är klart de bästa skorna jag har provat på min hund. Sitter kvar även när hunden springer och leker med andra hundar eller i terräng och skaver inte. Här finns obtracks nya försäljningssida: http://www.obtrack.com/sv/shop/index.html

Det finns en email adress allra längst ner. info@.....
Prova att maila och fråga vilka återförsäljare de säljs hos i din del av landet.

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 344
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är... 2
Svar
35
· Visningar
4 601
Senast: anna_panna
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 188
Senast: Johanna1988
·
Hundavel & Ras Har haft hund hela mitt liv, uppväxt med golden retriver, sen dvärgpudel, flyttade hemifrån och skaffade en labrador/bordercollie... 2
Svar
39
· Visningar
5 053
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka