Skor på parkbänk

Det har alltid varit samma sak bara olika sätt, kontanttelefoner har använts sen dackefejden. Det är hotspots och kontakter som gäller inte "skor". Dock misstänker jag att du har bestämt dig för att det är så det är så det blir väl en ganska meningslös joho-nähä-diskussion.
Du har rätt, diskussionen är vid vägs ände. Tack för förminskningen.

@BernT, jag såg dem idag! :p
(strax efter att jag väckt en stackare som låg och sov i närheten...)

Fortfarande ett par svarta eller är de utbytta? :D

Åh kan inte låta bli tycka synd om (eller det är fel ordval för det känns nedlåtande) men känna medlidande med de som hänger där. Ringde 11414 en gång då en man låg helt däckad precis intill bäcken och var typ 10 cm från att rulla i :/

Det hänger tre par skor över en elledning i närheten av mitt kompis lägenhet, och häromveckan beslagtog polisen droger till ett värde av drygt 2.5 miljoner i en lägenhet i samma kvarter... Just saying :angel:

(men ok då, jag är tämligen övertygad om att det är ett sammanträffande)

Fortfarande ett par svarta eller är de utbytta? :D

Åh kan inte låta bli tycka synd om (eller det är fel ordval för det känns nedlåtande) men känna medlidande med de som hänger där. Ringde 11414 en gång då en man låg helt däckad precis intill bäcken och var typ 10 cm från att rulla i :/

Fortfarande svarta :D

Ja, visst är det synd om dem! Dock blir jag också jäkligt trött på att de hänger där, när där är en lekpark och grejer...

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 629
Senast: malumbub
·
Hästvård Jag börjar bli helt uppgiven av dessa ständiga tappskor mina hästar skaffar sig. Vad tusan ska man göra? Min förra häst hade max 4...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
14 059
Senast: Marvin
·
Kropp & Själ Har fått ont i min högra häl, på undersidan, precis under och funderar på om det kan vara hälsporre. Jag brukar inte ha ont i fötterna...
2
Svar
34
· Visningar
2 771
Senast: Ms_Antrop
·
Hundhälsa Hej! Är det någon som har tips på skonsamma sätt att bygga muskler på en hund? Jag har en schäfertik på 2 år som behöver bygga muskler...
Svar
7
· Visningar
1 292
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Motionscykel?
  • Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur