F
flashlight
Sv: Skolgalopp - nytt försök
Nej, jag uppfattade inte att du stod för det. Men från mej var det en förklaring när du frågade:
Det Linna säger sig göra blir samma som ovanstående i stort sett.
Ärligt talat tror jag det har mer med uppfattning om vad som ÄR skolgalopp att göra, det hon skriver är klart förvirrat till skillnad från andra som klargjort SIN syn på skolgaloppen som en form av allra högsta grad av samling, vilket även du gjorde nu.
När det dessutom talas om piaff i tretaktsgalopp senare så ökar det bara förvirringen. Jag tror att Linna behöver en vettig tränare, förmodligen blir nån arg för att jag skriver det men det är i alla fall vad jag tycker........
Jag fattar fortfarande inte varför jag fick den kommentaren. Jag har aldrig sagt något liknande. Jag står inte för vad andra säger. Om en person tycker så kan man inte automatiskt tro att andra har samma åsikt eller hur?
Nej, jag uppfattade inte att du stod för det. Men från mej var det en förklaring när du frågade:
Men vänta nu lite... varför skulle man ta en 4 åring och sätta i piruettgalopp?
Det Linna säger sig göra blir samma som ovanstående i stort sett.
Däremot verkar hon vara en av de få som faktiskt rider skolgalopp så hon har mera erfarenhet i ämnet än mig i alla fall. Ibland kan det vara lite knepigt att uttrycka precis det man vill i skrift. Tanken och tangenterna går lite olika vägar. Hon kanske helt enkelt skrev lite klantigt och blev missuppfattad tidigare i tråden
Ärligt talat tror jag det har mer med uppfattning om vad som ÄR skolgalopp att göra, det hon skriver är klart förvirrat till skillnad från andra som klargjort SIN syn på skolgaloppen som en form av allra högsta grad av samling, vilket även du gjorde nu.
När det dessutom talas om piaff i tretaktsgalopp senare så ökar det bara förvirringen. Jag tror att Linna behöver en vettig tränare, förmodligen blir nån arg för att jag skriver det men det är i alla fall vad jag tycker........