Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Varför är det så svårta att få sålt sköldpaddor?
Jag har två stycken som jag tänkte sälja (jag skänker ALDRIG ett djur), men läser man annonser så verkar det vara jättesvårt?!
Det beror på att en vuxen vattensköldpadda blir ganska stor och att stora akvarier är väldigt dyra.
Samt att oseriösa zooaffärer säljer små gulliga sköldisat och inte talar om hur stora dom blir, så står där köparen några år senare med ett djur dom inte har råd att ha kvar.
Hundavel & Ras Min farmor och farfar var Boxermänniskor (och tax) och även om jag var för liten för att ha tydliga minnesbilder av deras hundar så har...
Ekonomi & Juridik Fast man kan ju ha olika sätt att hantera såna situationer om och när de uppkommer. Ditt sätt behöver inte vara det enda rätta.
Under...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.