Skjutdörrar i stället för garderober

Rie

Trådstartare
Vilka är bra och vilka ska man undvika?
Siktar ju givetvis på ett bra (billigare) pris också även om det inte är det avgörande.
Vi funderar på att byta ut de 5 garderoberna som står på rad i vårt sovrum och sätta skjutdörrar i stället för att kunna utnyttja utrymmet till max.

Vilka fronter tycker ni är snygga? Det finns tydligen de som ska gå att tapetsera.Kan det vara något eller ska man hålla sig till annat?

Sv: Skjutdörrar i stället för garderober

För 7 år sedan köpte vi spegelskjutdörrar från Jula till våra garderober i hallen på övervåningen. De har funkat väldigt bra trots barnens härjningar.

Gira :banana:

Vi köpte superfina och bra (måttbeställda) skjutdörrar från Lumi. De brukar ha 20% titt som tätt och vi passade på då. Vart inte alls särskilt dyrt.
Insats skulle jag satsa på Ikea el nåt dyl som är billigare!

Vi har HTHs skjutdörrar i spegel och vitt glas, de känns stabilare än Lumis och fungerar jättebra. De har ganska ofta erbjudanden om rabatt. Bakom dem har vi kvar våra gamla garderober fast utan dörrar.

Vi har oxå spegelskjutdörrar. Både i sovrummet och i hallen. Bra med speglar i helfigur och sen tar dom inte så stor plats heller.:idea:

Liknande trådar

Fordon Jag har smått uppgivet insett att min gamla trotjänare på fyra hjul är på väg att ge upp. Den är av årsmodell 2010 och har gått som en...
Svar
4
· Visningar
1 229
Senast: aiquen
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 484
Senast: Ajda
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 627
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 330
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar