I

indigo95

Jag har en fråga som jag inte kan få svar på är det någon här som kan hjälpa mig? jag fodrar min häst med mustang orginal-pellets men återförsäljaren försöker hela tiden övertala mig om att jag ska byta till musli, varför det är ju dyrare och innehåller exakt samma sak.. :confused: kan någon förklara skillnaden? tacksam för svar :bow:

Sv: skillnad

Hmmm i pellets finss det ju en massa bindmedel... Skulle jag aldrig våga ge utan att blöta upp.

pga foderförstoppning eller? Jag blöter allt mitt foder.
tack för ditt svar :)

Jag har fått förklarat för mig att tack vare müslins tillverkningssätt så upptar hästarna dess innehåll bättre än vad de tar upp det från pelleterat.

Klart han vill du ska köpa dyrare foder...det tjänar ju han på ;-))...Varför inte fråga den tjatiga återförsäljaren VARFÖR han lagerför pelletsfoder då han uppenbarligen verkar villja pracka på sina kunder musli istället ?! :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 026
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 683
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka