Skillnad på snopp & mulfläck ?

Sv: Skillnad på snopp & mulfläck ?

näe, mulfläck har jag aldirg hört.. som att säga pannfläck om stjärn..

man säger fläck om fläckar på benen, både mörka fläckar och vita fläckar.. men på huvudet har ju alla fläckar redan namn..

det enda jag saknar benämning på är "vitt armband", har aldrig fått det bekräftat men en mörkbrunsabino på ridskolan, gmg bläs, helstrumpor båda bak, vit prick på magen och ett framben är en svart 3/4 strumpa PÅ en vit helstrumpa, dvs det är bara att vitt armband mitt på framskenan.. det borde ju heta "vitt armband".. eller?
nutte3.JPG

Har nu talat med ASVH som heller inte vet vad en mulfläck är !

Dom sa att hon måste komma ut igen och rita i det, vägrar hon får jag ta en annan id-kontrollant.
Inget verkar kunna gå smidigt för mig i år.

Vad gör man, ringer och säger "du har gjort fel, du måste komma ut igen", det hela blir så konstigt.

det tycker jag att du ska göra. se till att få det gratis, du har ju betalat en gång. inte ditt fel att idkontrollanten gjort fel.

Har idkontrollanten inte fyllt i något tecken alls för det vita på mulen?

Ja, jag ska ringa henne imorgon.

Hon har inte ritat något och heller inte skrivit vare sig snopp eller ngt om ngn mulfläck.

Liknande trådar

Övr. Barn vet inte ens riktigt vad jag vill med detta eller vad jag egentligen vill skriva, me. Behöver nog bara skriva av mig... Jag har mått...
2 3
Svar
49
· Visningar
9 476
Senast: Treo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 363
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 803
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 688
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar