Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är inte jag så insatt i pudeln, men jag undrar just om det finns någon likhet mellan dessa?!
Tror att en dsg är lite mer självsständig, egensinnigare o vaktigare. Tror även att den har starkare flockkänsla o mer behov av närhet än vad pudeln har.
Här i området finns 2 storpudlar o de är båda ganska skälliga. Vet inte om det beror på ägarna eller om det är rastypiskt. Men dessa 2 är snälla, glada mot folk men vill inte leka med andra hundar utan skäller hellre på dem.
Nu är inte jag så insatt i pudeln, men jag undrar just om det finns någon likhet mellan dessa?!
Tror att en dsg är lite mer självsständig, egensinnigare o vaktigare. Tror även att den har starkare flockkänsla o mer behov av närhet än vad pudeln har.
Här i området finns 2 storpudlar o de är båda ganska skälliga. Vet inte om det beror på ägarna eller om det är rastypiskt. Men dessa 2 är snälla, glada mot folk men vill inte leka med andra hundar utan skäller hellre på dem.
The Labradoodle as a dog breed is still developing, is not recognized officially, and does not yet breed true, i.e. the puppies do not have consistently predictable characteristics. While many Labradoodles display desired traits, their appearance and behavioral characteristics remain, from a breeding standpoint, unpredictable.
As such, Labradoodles' hair can be anywhere from wiry to soft, and may be straight, wavy, or curly. Some Labradoodles do shed, although the coat usually sheds less and has less dog odor than that of a Labrador Retriever. The color range includes white, cream, gold, apricot, red, brown and black, and most of the other colors seen in Poodles.
Ja, detta är jag medveten om, men den risken tar jag. Jag kommer hitta en uppfödare som är villiga att ta tillbaka hunden om den inte blir vad vi förväntat oss, som med alla valpar födda hos seriösa uppfödare.
Inga fler negativa inlägg om mina val nu tack, de kan ni väl hålla i den andra tråden jag startade??