Vi tycker samma sak Är bara för trött i skallen för att skriva bra. Jag anser att 65% och upp på stadiga resultat är att önska.
Jo jag förstår att vi tycker samma sak, jag bara utvecklade svaret lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi tycker samma sak Är bara för trött i skallen för att skriva bra. Jag anser att 65% och upp på stadiga resultat är att önska.
Haha, bra! Det snurrar lite trögt här idagJo jag förstår att vi tycker samma sak, jag bara utvecklade svaret lite
Jo fast godkänt i en klass innebär ju inte att man är redo för en högre klass, samt att vara kvalad och kvalificerad för en högre klass är ju inte heller samma sak.
62% är ju kvalgränsen för att gå upp i klass, så jag tänker nog lite som kryddelydd där och tänker att innan man ligger stadigt på över 62% så är inte att gå upp i klass på kartan. Sedan är man ju inte startklar för ny klass bara för att man ligger över de magiska 62%. .
Håller nog med Bo Tibblin att vi har fel kvalklasser. Att ha kvalat i MsvC till MsvB4 tex säger ju ingenting om att man är redo för den klassen.
För en som inte har koll, hur tycker han/du att det bör vara?
Att man ska kvala i Msvb 2 till resten av msvb programmen. Plus som det blivit nu kval till MsvA i msvb5
Att man ska kvala i Msvb 2 till resten av msvb programmen. Plus som det blivit nu kval till MsvA i msvb5
Plus att bedömningen ska vara hårdare vad gäller misslyckade byten, det finns hästar som inte kan byta som ändå får ganska fina resultat, det har ju varit uppe till diskussion att domarna inte ska ge godkänt allmänna intryck lösgjordhet om inte bytena fungerar.
Och där håller jag med.