N
NiraK
Jag tror att Eskil vill skiljas! Han har på nåt sätt varit så anti på sista tiden. Hade nyligen besök och då var han liksom asocial. Han gick mest omkring och såg sur ut och höll sig på avstånd. Nu när mitt besök gick så tänkte jag att han kanske skulle vilja umgås lite. Med tanke på att vi kanske hade en del att reda upp. Men nänä. Han gick bara och satte sig på en stol och såg sur ut. Jag tyckte att han kunde komma och lägga sig på soffan och mysa lite.. men icke.
Är han bara avundsjuk för att jag hade besök eller är det nåt mer?? Han tror väl inte att jag är otrogen??
I natt sov han på soffan!! Vaknade mitt på natten av att kudden bredvid mig gapade tom! Visste inte om jag vågade ta upp det i morse vid frukosten. Men han sa inget, åt bara sin frukost och blängde lite på mig.
Hur kunde det bli såhär? Har vi glidit ifrån varandra??
Nirak
Är han bara avundsjuk för att jag hade besök eller är det nåt mer?? Han tror väl inte att jag är otrogen??
I natt sov han på soffan!! Vaknade mitt på natten av att kudden bredvid mig gapade tom! Visste inte om jag vågade ta upp det i morse vid frukosten. Men han sa inget, åt bara sin frukost och blängde lite på mig.
Hur kunde det bli såhär? Har vi glidit ifrån varandra??
Nirak