N

NiraK

Jag tror att Eskil vill skiljas! Han har på nåt sätt varit så anti på sista tiden. Hade nyligen besök och då var han liksom asocial. Han gick mest omkring och såg sur ut och höll sig på avstånd. Nu när mitt besök gick så tänkte jag att han kanske skulle vilja umgås lite. Med tanke på att vi kanske hade en del att reda upp. Men nänä. Han gick bara och satte sig på en stol och såg sur ut. Jag tyckte att han kunde komma och lägga sig på soffan och mysa lite.. men icke.
Är han bara avundsjuk för att jag hade besök eller är det nåt mer?? Han tror väl inte att jag är otrogen??
I natt sov han på soffan!! Vaknade mitt på natten av att kudden bredvid mig gapade tom! Visste inte om jag vågade ta upp det i morse vid frukosten. Men han sa inget, åt bara sin frukost och blängde lite på mig.
Hur kunde det bli såhär? Har vi glidit ifrån varandra?? :cry: :cry:

Nirak

Sv: Skiljas?

Är Eskil din katt?
Haha, så där är min o sambon katt alltid, skitsur, när vi varit borta en hel dag, lr ganska många timmar. Först svansar han bara runt o blänger, sen efter ngra timmar är han så go att det nästan blir jobbigt. Är överallt på en o pussar o buttar, och spinner som ett helt tröskvärk.

Du får nog sätta dej ner, och ta ett seriöst snack med han. Berätta vad du känner, och så. Hoppas att det löser sig, och ni får en mysig kväll:rofl: :bump:

Men varför tjurar han när jag har besök?? En gång bet han mitt besök i tån! :crazy:
Eller så hämtar han mina underkläder från garderoben och placerar ut dom i knät på besökarna :crazy: Det är inte okej!
Nu sitter han och ser ut såhär:

Bild019.jpg

Nirak

HAHA! :rofl: Ja, just det har ajg ingen erfarenhet av... Damen i fråga gör tvärtom, totaldissar mig och älskar allt ev. främmande. Har dock varit med om hästar som har varit grymt svartsjuka och när jag hade exet här så insisterade voffsan på att ligga MELLAN oss i sängen.

Men herregud, Nirak!
Det förstår du väl själv att du inte kan sitta framför datorn nu! Du ser väl hur sur han är?! Gå bums och prata med honom och red ut det här nu :mad:

Han rev mig på fingret för en liten stund sedan när jag försökte inleda ett samtal med honom :crazy:

Nirak

vilken underbar! :love:

hans min och hållning får honom att se ut som en liten... drake :D
en drakkatt! :love:

du har inte funderat på parterapi/äktenskapsrådgivning?

du har inte funderat på parterapi/äktenskapsrådgivning?

Är det nåt som har öppet under påskhelgen? Kanske finns nåt krisnummer man kan ringa?? :crazy:
Äh jag måste försöka prata med honom... såhär kan vi inte ha det! :cry:

Nirak

finns säkert akutrådgivning nånstans!

annars får du försöka fjäska lite för honom så han blir glad. karlar liksom - alla vet ju att vägen till mannens hjärta går genom magen :) :idea:

Det enda han verkligen gillar är sushi.. men jag har inget hemma :crazy: och han är inte nog städad för att gå på restaurant :p
Fan nu sitter han vid ytterdörren :cry:

Nirak

provat att slänga på dig nåt utmanande (sushi hade ju varit perfekt :rofl: ) och försöka få honom att förlåta dig?

hoppas att han kommer på bättre tankar.. aldrig roligt att bråka :(

*fnissar lite åt hela trådens utveckling* :D

jag gav honom lite gräddglass men han har inte rört den än! :(

Nirak

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 199
Senast: WildHorse
·
Övr. Barn Frågeställning enligt rubriken. Mina barn är så stora nu att det är mer regel än undantag med kompisar på besök i huset. Det börjar...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
11 159
Senast: startpompe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
823
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama