Sv: Skiljas?

Men varför tjurar han när jag har besök?? En gång bet han mitt besök i tån! :crazy:
Eller så hämtar han mina underkläder från garderoben och placerar ut dom i knät på besökarna :crazy: Det är inte okej!
Nu sitter han och ser ut såhär:

Bild019.jpg

Nirak

Han planerar nåt, helt klart ! :rofl:

Oj, dissar man verkligen gräddglass när man är katt? Han verkar riktigt purken. :( Hoppas han har kommit på bättre tankar imorn när han har fått sova lite på saken.. :)

Han sov i sängen i natt och slickade mig i örat!! :love: :banana:
Jag tror att vi kommit över den värsta krisen!

smn.jpg

Nirak

Senast ändrad av en moderator:

Sånna där måste man ge tid. Men tro mig, tjejerna är likadana :crazy: Min Fia pratade inte med mig på 4 dagar när jag var en vecka utomlands en gång. Alltså när jag kommit hem :p

Att han inte tycker om dina besökare kan bero på svartsjuka, inte helt ovanligt när det gäller sånna där varelser. Du får försöka att gulla mindre med dina besökare och mer med honom :D

Ha ha ha, heter din katt också Eskil? Det gör min med :D
Klart han är sotis, det brukar min också bli även om han blivit klart bättre på äldre dar. När han var riktigt i tagen så drog han ner min kompis jacka (hände 2 ggr) och KISSADE på den... :crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 199
Senast: WildHorse
·
Övr. Barn Frågeställning enligt rubriken. Mina barn är så stora nu att det är mer regel än undantag med kompisar på besök i huset. Det börjar...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
11 159
Senast: startpompe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
823
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama