Skicka present?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Trissa

Trådstartare
En kompis har precis fått sitt andra barn, och jag tänkte skicka en present. Men vad vill man ha? Jag skulle helst vilja skicka något till hela familjen, en liten grej till varje (första barnet är 1,5 år), men det enda jag kan komma på är barnkläder. Inte så himla kul kanske.... Vad blev ni glada för, och vad skulle ni vilja haft istället för ev. värdelösa presenter? ;)
 
Sv: Skicka present?

Jag hade blivit suuuuper glad av ett presentkort på barnvakt:banana: . DEt är något för alla. Barnen får en mysig dag/kväll med dig sm skämmer ort dom och föräldrarna får tid för sig själva-ovärderligt och mkt sällsynt. Och inte mycket porto kostar det heller:D
lycka till
 
Sv: Skicka present?

Den tanken är jättegod, bortsett från att hon bor på Gotland, och barnen inte alls känner mig. Och att jag är helt kass med barn, de gråter i regel bara när de ser mig... :crazy: ;)
 
Sv: Skicka present?

kan du inte skicka present kort till kolmården eller annan aktivitet som dom kan göra tillsammans?
 
Sv: Skicka present?

Jag gillar att få kläder, så jag tycker inte alls att det är någon tråkig ide. Har knappt köpt ett enda plagg till Stina, allt är ärvt och fått, sånt gillar jag, när varje klädesplagg har en "egen" historia.

Varför inte tröjor som matchar: "Mamma", "Pappa", "Storasyster"/"Storebror" och "Lillasyster"/"Lillebror"

Jenny
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 778
Senast: Milosari
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 327
Senast: Farao
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 970
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Senast tagna bilden XV
  • Utställnings frågor

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp