Skicka present?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Trissa

Trådstartare
En kompis har precis fått sitt andra barn, och jag tänkte skicka en present. Men vad vill man ha? Jag skulle helst vilja skicka något till hela familjen, en liten grej till varje (första barnet är 1,5 år), men det enda jag kan komma på är barnkläder. Inte så himla kul kanske.... Vad blev ni glada för, och vad skulle ni vilja haft istället för ev. värdelösa presenter? ;)

Sv: Skicka present?

Jag hade blivit suuuuper glad av ett presentkort på barnvakt:banana: . DEt är något för alla. Barnen får en mysig dag/kväll med dig sm skämmer ort dom och föräldrarna får tid för sig själva-ovärderligt och mkt sällsynt. Och inte mycket porto kostar det heller:D
lycka till

Den tanken är jättegod, bortsett från att hon bor på Gotland, och barnen inte alls känner mig. Och att jag är helt kass med barn, de gråter i regel bara när de ser mig... :crazy: ;)

kan du inte skicka present kort till kolmården eller annan aktivitet som dom kan göra tillsammans?

Jag gillar att få kläder, så jag tycker inte alls att det är någon tråkig ide. Har knappt köpt ett enda plagg till Stina, allt är ärvt och fått, sånt gillar jag, när varje klädesplagg har en "egen" historia.

Varför inte tröjor som matchar: "Mamma", "Pappa", "Storasyster"/"Storebror" och "Lillasyster"/"Lillebror"

Jenny

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 836
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
789
Senast: Tuvstarr
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 305
Senast: Enya
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 838
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar