skicka in anmälan

zilla

Trådstartare
När brukar ni skicka in anmälan till tävling...Nägra dagar innan .anmälan går ut eller 1-2 veckor innan tiden går ut.?

Går det att få mottagar svar att anmälan gått fram när man skickar mail?

Sv: skicka in anmälan

Brukar skicka in amnälan så fort jag har bestämt mig för att åka på en tävling...

ja brukar skicka in anmälan när jag bestämmt mej för att åka, men inte för tidigt för man vet ju aldrig va som kan hända.......

man kan väl be om att få bekräftelse på sin anmälan :idea:
en del klubbar vet ja skickar oavsett.....

Du kan ju begära svarskvitto, men det är ju inte säkert att klubben svara på detta, dock har de som vi anmält till via internet skickat en bekräftelse via mejl.

Jag anmäler aldrig i sista sekunden, har man otur då så kommer anmälan in för sent.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 391
Samhälle Jag gillar ju inte att prata i telefon så mailar till kundtjänst om nåt är fel etc. Det kan ju bli några mail fram och tillbaks då innan...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 755
Senast: Dimmoln
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
680
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
939
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden