R
Ranckan
Finns det någon som har haft ett sto som varit skendräktig i 11 mån det är gjort ett ul 120 dgr två blodprov 98 dgr och 121 dgr som vissat negativt, det är ochså kollat rektalt två ggr där en vet sa dräktig till 90% en annan som inte hade så mycket erfarenhet trodde hon var dräktig till saken hör att jag inte talade om för den sistnämnde att hon redan var kollad hon brukar börja vissa brunst i slutet av feb men den uteblir, hon har länge haft som en gråvit vätska av och till i juvret hon har blivit tjockare allra helst den senaste veckan hon tycker inte om att jag rör för mycket på magen och hon gillar defenetift inte att man rör vid juvret i magen är det häftiga rörelser jag har behandlat henne som dräktig ringde en vet som skulle komma om han var i närheten har inte råd att ta hit en speciellt för jag har redan lagt ut många tusen på vet det är nämligen 15 mil till närmaste vet, är det någon som har samma erfarenhet som jag kan ni väl berätta eran erfarenhet av detta tack på förhand OBS! Hon är beräknad till 19 april
Senast ändrad av en moderator: