Skenande hästar!!

Sv: Skenande hästar!!

det har jag funderat på med! :idea: och således kommit fram til att det är en av de stora orsakerna! varpå jag försöker rida oftare än innan för att få ur lite energi! :)

Nattuggla skrev:
Connemaran och minimi; era beskrivningar på hur ni gör var väldigt intressanta att läsa!! :bow:

Roligt att du skriver det,:) då blev det positivt av denhär tråden ändå, vilket jag tycker är skönt. :bow:

the_connemara skrev:
Vi verkar har väldigt lika åsikter om det här :) Spec att det är bättre att arrangera situationer där olaten kommer fram och man är beredd och då kan ta ur den fort än att "låtsas som att det regnar" tills det händer igen o man blir lika paff då oxå (inte beredd) och olater blir ännu mer befäst.

Ja, jag håller med :smirk: förstås. Du skriver ungefär precis det jag hade tänkt skriva:D :bow:

Liknande trådar

• Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 514
Senast: Hedinn
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 738
Senast: mamman
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 843
Senast: sorbifolia
·
Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
2 318
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama