Skansen för vuxna?

MissFideli

Trådstartare
Nån som vet om Skansen har sina hus öppna bara för vuxna nångång? Var där i måndags, bl.a på en otroligt intressant liten "föreläsning" i kyrkan om vad som hände om man inte gick i kyrkan på söndagar på 1700-talet, men den var dels väldigt inriktad mot barn och lite svårt att hänga med ibland då barn inte alltid är tysta.
 
Inte svar på frågan, det borde finnas på Skansens hemsida, men tips att gå dit en dag när det inte är skollov. Gissar att det var betydligt fler barn på Skansen i måndags än det är en vanlig måndag.
 
Inte svar på frågan, det borde finnas på Skansens hemsida, men tips att gå dit en dag när det inte är skollov. Gissar att det var betydligt fler barn på Skansen i måndags än det är en vanlig måndag.

Ja, det var ju lov och temavecka så inget bra val så. Men systersonen bor 16 mil bort, så vi var ju dit för hans skull.
Dessutom var flera av husen stängda för besökare.
 

Liknande trådar

Samhälle En fundering som jag har haft är vad som blir framtidens arkiv när vi har en så digital värld med snabb teknikutveckling. Kommer sånt...
Svar
0
· Visningar
192
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 757
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 139
Senast: Jahaja
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 257

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp