Skänker en tanke

R8n

Trådstartare
..... till min morbror Kalle och hans sambo Inger som om 2 minuter kommer troligen att avliva sin ena tibbetjej på 13 år. Hon har diabetes och kommer inte klara av operationen som ska göras för att kunna sätta in behandling mot diabetes.:cry:

De har nyligen opererat bort cancerknölar på den andra tibben de har.

Tänker på Er!
 
Sv: Skänker en tanke

Nu är det gjort, nu sover lilla Sussie för gott.
Det var ingen diabetes utan de vet inte vad det var, hon hade blod i urinen och hade ingen ork kvar. Så med veterinärens samverkan så beslutades det att Sussie skulle få somna.:cry:

Ha det bra vännen och hälsa till alla våra andra vovvar däruppe i himlen. Nu är du tillsammans med din pojkvän Masse igen.

Sov gott Sussie, du kommer alltid finnas i allas hjärtan här hemma.:love:
 
Sv: Skänker en tanke

RIP Sussie
931104-060711

sussie.jpg
 

Liknande trådar

Hundhälsa Doris fick för någon månad sedan diagnosen elakartad tumör som antagligen kommer sprida sig. Eftersom hon är 13 år kände jag inte att...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 035
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 047
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 928
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 203
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp