Skägget..

Sv: Skägget..

Charmigt? :crazy: ;) Jag tycker det är fult :p

Se här, skäggiga damen.
http://smg.photobucket.com/albums/v281/Sanna_Plutt/Lina/?action=view&current=Lina001.jpg

Sådär blir det när man inte ansar skägget på hela vintern. Inte fint :rofl:

Är det "päls-skägg" kan man klippa bort det men ta inte om det är känselhår, tycker jag.

det ser nästan ut som att bilden skulle varit retucherad (eller hur det stavas).
För det var det mesta skägg jag någonsin sett!! Men himla söt var hästen i det iaf:love: Men som sagt ganska opraktiskt kanske:angel:

Sv: Skägget..

Pälsen spelar inte alls någon roll om du tar bort eller inte. Dom flesta tycker att det ser fult och ovårdat ut när det blir för lång, men visst kan det vara charmigt på ect. kallblod med lite skägg så länge det inte är värsta manen! :D

De långa morrkåren ska du INTEINTEINTE klippa! Hästen ser inte under huvudet, den kan alltså inte avgöra (tillexempel) hur långt det är till marken i hagen när den ska sänka huvudet och äta gräs, slå i huvudet i allt möjligt osv. Vissa hästar slutar helt att äta/ dricka ur hinkar efter att man klippt morrhåren. Så ge f*n i dom ;)

Liknande trådar

Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
315
Senast: Jeps
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
442
Senast: Lavinia
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 279
Senast: cewe
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 859
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka