Skagern runt

parellikusken

Trådstartare
För något år sedan red jag och två vänner rörelsen i Tiveden. Underbart!
Nu planerar vi att rida Skagern runt i juni.

Någon som ridit den? Hur många dagar var ni ute?

För något år sedan red jag och två vänner rörelsen i Tiveden. Underbart!
Nu planerar vi att rida Skagern runt i juni.

Någon som ridit den? Hur många dagar var ni ute?

Inte hela men delar, var medryttare ett tag på
Moo gård där man kan (tror man kan än men osäker) övernatta. De delar jag red på var toppen! Men har hört att det är en del asfalt och grus vissa delar. Jag red ju bara vissa delar när vi var ute på vanlig skogstur. Saknar de stigarna väldigt mkt!

Inte hela men delar, var medryttare ett tag på
Moo gård där man kan (tror man kan än men osäker) övernatta. De delar jag red på var toppen! Men har hört att det är en del asfalt och grus vissa delar. Jag red ju bara vissa delar när vi var ute på vanlig skogstur. Saknar de stigarna väldigt mkt!
Tack för det!
Vi hoppas på att kunna vara ute i fyra dagar, men känns som att slingan inte är så lång så kanske bara blir tre.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 855
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 218
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 385
Senast: Ceta
·
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 084
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka