Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte jättestora katter, den största väger 6,5 kg och vanliga är fullt tillräckliga. Men skaffar ni nån i 10 kg klassen eller vad de största väger behöva nån större kanske :-)Om man skaffar stor kattras, vilken är då bästa kattlådan? Vill inte ha med tak! Eller är kattlådor typ lika stora? Vi är lite inne på Maine coon och ska kolla på en här om några veckor!
Vi ska ha en hona tänkte vi och dom väger ju i snitt mellan 4-6 kg på ett ungefär men då behöver vi i alla fall inte leta efter nån superspeciell! Funderar på en sån som nån länkade till med lite högre kant på ena sidan!Jag har inte jättestora katter, den största väger 6,5 kg och vanliga är fullt tillräckliga. Men skaffar ni nån i 10 kg klassen eller vad de största väger behöva nån större kanske :-)
Jag har en Trixie Cleany Cat. Ganska stor och extra djup. Är väldigt nöjd med dessa, och hört att de ska fungera bra även för större katter (min största är på ungefär 5 kg)Om man skaffar stor kattras, vilken är då bästa kattlådan? Vill inte ha med tak! Eller är kattlådor typ lika stora? Vi är lite inne på Maine coon och ska kolla på en här om några veckor!
Jag har en Trixie Cleany Cat. Ganska stor och extra djup. Är väldigt nöjd med dessa, och hört att de ska fungera bra även för större katter (min största är på ungefär 5 kg)