Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår . Men då vet du det till framtidenAha! Jag fick lådan av min bror, men inte något instruktionshäfte. Så den delen var rätt lätt att missa.
Åhå, intressant, vet inte om det skulle passa i mitt badrum men det ser ju inte så dumt ut. Så det funkar bra?
Nu är "mina" katter på plats, men de är ju jäkligt kräsna
Ena smakar lite av torrfodret hon fick med, andra ratar det totalt. Hade köpt hem en burk mjau oxsmak, men den går inte riktigt hem hos någon av dem. Köpte mjaus portionspåsar och de fungerar, båda verkar dock mest gilla gelén.
Nu har de varit här ca 2 dygn så jag tycker det vore bra om de får i sig en hel dagsranson snart.
Mina slickar fortfarande bort såsen och efter det kan de EVENTUELLT tänka sig att äta någon bit. Gelé är ÄCKLIGT så det slickar man ens på
Har du köpt Dreamies ännu? Det är kattknark Så här gick det när @Dentakus kisse provade:
http://www.bukefalos.com/threads/snacktrad-2.1294719/page-65#post-17311511
Haha störtskön film @Dentaku !!
Skyggisen gillar inte Dreamies, tryggisen gör det om hon får dem ur handen
De har båda ätit lite (ja, lite..) torrfoder idag, så de överlever väl lite till. Tryggisen har fått lite leverpastej, och en sån där godis-torkadfisk. Jag kanske gör fel som mutar med godis? Det känns så svårt när de äter så lite
Skyggisen gillar visst kattkyssar, hon har ätit två idag....
Jag är ingen kattexpert men ja tänker att ge det några dagar! det är nog lite nytt och nervöst för dom kan ja tänka mig!
Muta allt du kan, tror inte alls det är dåligt, tvärtom.Haha störtskön film @Dentaku !!
Skyggisen gillar inte Dreamies, tryggisen gör det om hon får dem ur handen
De har båda ätit lite (ja, lite..) torrfoder idag, så de överlever väl lite till. Tryggisen har fått lite leverpastej, och en sån där godis-torkadfisk. Jag kanske gör fel som mutar med godis? Det känns så svårt när de äter så lite
Skyggisen gillar visst kattkyssar, hon har ätit två idag....
Tack!!Muta allt du kan, tror inte alls det är dåligt, tvärtom.
Jag har haft både trygga och skygga katter och jag skämmer gärna bort dem på olika sätt, men det gör ju inte att man inte kan fostra dem senare eller i vissa specifika sakerTack!!
Jag tror lite lika, men jag har ju ingen erfarenhet att tala om så det är skönt när någon annan tycker likadant.
Tack!!
Jag tror lite lika, men jag har ju ingen erfarenhet att tala om så det är skönt när någon annan tycker likadant.
Jag har nog världens mest bortskämda katter. Innan jul köpte särbon en blandad box med Dreamies åt dem i julklapp (kan finnas på Rusta fortfarande, mkt bra pris) och gav dem så mycket av en sort att de tröttnade på den
De får köttputs (som de ofta ratar om månen inte är i rätt position osv), räkor (noggrant skalade, annars är de äckliga och oätbara) och ägg. Hummer och kräftor tycker de inte om.
Så ja, jag är för att muta/skämma bort katter
Men det är ju så mysigt när en skygg katt börjar ta för sigJag skämmer bort min hittekatt med ost, ägg, skinka, korv, köttputs, köttfärs mm bara för att hon ska bl trygg. Nu har hon fattat galoppen! När kylskåpsdörren öppnas har hon så bråttom dit att telefon, datorer, vaser mm åkt i golvet
Hon är inte så skygg längre, bara bortskämd
Men det är ju så mysigt när en skygg katt börjar ta för sig
Mina slickar fortfarande bort såsen och efter det kan de EVENTUELLT tänka sig att äta någon bit. Gelé är ÄCKLIGT så det slickar man ens på
Har du köpt Dreamies ännu? Det är kattknark Så här gick det när @Dentakus kisse provade:
http://www.bukefalos.com/threads/snacktrad-2.1294719/page-65#post-17311511
En av våra fyra katter älskar ank och gåslever! Fyfan vad galen han blir när husse äter det! Riktig finsmakare det där.Jag har nog världens mest bortskämda katter. Innan jul köpte särbon en blandad box med Dreamies åt dem i julklapp (kan finnas på Rusta fortfarande, mkt bra pris) och gav dem så mycket av en sort att de tröttnade på den
De får köttputs (som de ofta ratar om månen inte är i rätt position osv), räkor (noggrant skalade, annars är de äckliga och oätbara) och ägg. Hummer och kräftor tycker de inte om.
Så ja, jag är för att muta/skämma bort katter
En av våra fyra katter älskar ank och gåslever! Fyfan vad galen han blir när husse äter det! Riktig finsmakare det där.