Skadad är man!

Lickety

Trådstartare
Buke låg nere... Besökte chatten... Näe, inget för mig....

Gick ifrån ett tag, kom tillbaka. Gick in på buke och börjar läsa någon intressant tråd som vanligt....

Tog väl en kvart innan jag insåg att - buke fungerar ju igen!!! :rofl: :banana:

Nog för att jag har feber, men det är lika naturligt att hänga här som att andas. :rofl:

Oj, oj, så skadad jag blivit. :p

Sv: Skadad är man!

Ledsen för avbrottet :)

Min serverleverantör hade någon typ av nätverksproblem som ledde till lite andra problem på servern.
Jag fick köra en del reparationer som tog lite tid.
Förhoppningsvis skall allt fungera bra nu.

själv blev jag lite glad över avbrottet eftersom jag sitter här och pluggar... Sen insåg jag att jag iallafall satt och klickade på "uppdatera" stup i kvarten för att se om det funkade igen :D

själv blev jag lite glad över avbrottet eftersom jag sitter här och pluggar... Sen insåg jag att jag iallafall satt och klickade på "uppdatera" stup i kvarten för att se om det funkade igen :D

Haha, samma här :p Skulle äntligen skriva klart den där uppsatsen, men blev i stället helt fixerad vid uppdatera-knappen :angel:

Jag hade panik, nära döden upplevelser, hets, damp, you name it Satt och hyperventilerade, Hahaha, Och nej, jag är inte alls beroende. :angel:

*kl*

Hahaha tack vare avbrottet kom jag i tid till läkaren:rofl: för jag ska ju alltid bara...också är klockan helt plötsligt såååå mycket:o:rofl:

Ingen fara :D. Sitter ändå på jobbet så då kunde man koncentrera sig på det ;).

Det är vell det du är där för att göra??? :confused::confused:

nä jag märkte inte av nått avbrott idag, har varit på jobbet och JOBBAT...

Jag vet vad jag skulle spendera mina dagar med att göra...

Haha, jodå och det gör jag också ;). Men i stunder av lite mindre arbetsbelastning (sitter i reception och varannan kotte på kontoret har påsklov så det händer inte så mycket) så är Buke en bra sysselsättning :D.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 321
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Förra helgen drog ner mig i en rejäl grop som jag inte trodde var möjlig. Jag hade ingen aning om att en marknad kunde dränera en på så...
Svar
1
· Visningar
899
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 234
Senast: Juli0a
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 836
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar