Skäckhingsten Bita Touch!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare linda_04
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 645
L

linda_04

Ja är det nån som vet nått om skäckhingsten Bita Touch Dansk import. E: Royal Touch EE: Libero H.

hade vart kul med mer info om stam, bilder och avkommor

Sv: Skäckhingsten Bita Touch!!

han är inte godkänd, ska finnas i Sverige nån stans, runt Göteborg??

hej

han är född:2002-05-20,brunskäck, uppfödare:valgren virenfelth larsen. Inte visad eller tävlad, U:Bita UE:Sofus,morfar hittar du på www.pinto.dk

:) Hej och tack för infon. var hittade du honom? har du sett nån bild på han??

Hej,jag har som ägare till flertalet danska hästar abonemang i den danska häst-databasen,så det var enklet.Ingen bild tyvärr

MVH Sassa

kan du få fram Royal Touch's mammas stam?
Och Bita's mammas stam??

Tittar du på tipssidan www.pinto.dk och klickar dig fram på Resultat,Dyrskuer,Kimbrerskue 2001-2003 hittar du en bild på Bita där hon var bästa sto(hoppe). Där står att morfar var Domino DH341.
En liten bit på väg kanske?

:) Ja det är absolut en bit på vägen! Försökte mejla dom på danska pinto föreningen men kunde inte.. :(
Nån mer som vet något om dessa hästar i hans stam?

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 227
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 012
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 906
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Samma visa varje år. Dags att ge sig på det tröstlösa letandet efter vattenavvisande, varma täcken som sitter bra på mina hundar även...
2
Svar
25
· Visningar
2 645
Senast: Kildegrei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna