Ska VI bli föräldrar!?!

Sv: Ska VI bli föräldrar!?!

Det är iofs sant. Man får ju inte glömma Fröken Julie och Harrys Harry i all uppståndelse över att få bebis. :D:love:

Vi hittade världens sötaste gossedjur på ikea som pep om man klämde på det, men vi insåg att för husfridens skull ska vi nog inte låta bebis ha nåt som piper. :angel:
För då kommer vi att ha en hysterisk hund där bebis och leksak är. :angel:
 
Sv: Ska VI bli föräldrar!?!

Och nu har man ju faktiskt "lov" att köpa både pulka, bob och madrass och börja åka i backarna ute på gården.
Därför brukar jag numera låna grannens småbarn, för att få gå på tecknad film, Tomteland och sånt där skojsigt som tonåringar inte vill!
 
Sv: Ska VI bli föräldrar!?!

Därför brukar jag numera låna grannens småbarn, för att få gå på tecknad film, Tomteland och sånt där skojsigt som tonåringar inte vill!

Hahahaha, pappa lånademig till att gå och titta på pettson och findus, tecknad version.




Jag var 15, pappa "vuxen" :angel::D, har man inga barn så får man ta sina egna, även om de kanske (av vissa) räknas som gamla!
 
Sv: Ska VI bli föräldrar!?!

Jag brukar tänka på precis samma sak:D Skillnaden är bara att vi sedan 6 månader är 3 "barn". :D Och än så länge går det bra i alla fall. Men det känns inte som att jag kommer bli vuxen någon gång!
 
Sv: Ska VI bli föräldrar!?!

:D Det känns faktiskt lite som en befrielse att man inte behöver bli sådär vuxen som ens egna föräldrar är. :angel::D
Även om dom är världens bästa så känner jag mig inte riktigt redo för att bli fullt så mogen riktigt än. ;)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 673
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 788
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 830
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 048
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp