Sv: Ska det hända nåt snart eller??
igår fick jag lära mig att alla jävla tjejer som har ridhästar kan fan ingenting om skoning å vi tror att vi är några jävla experter fast vi i själva verket är så jävla inkompetenta å bara går å snackar så jävla mycket skit om varenda hovslagare med varandra.
kom ihop mig med en hovslagare eller ja, han har gått utbildingen men inte gjort slutproven. har haft honom ett tag men bytte till en annan som jag anser bättre utan att ringa å berätta detta för honom. till saken hör att de andra i stallet har kvar honom. vi rök ihop i stallet igår av div anledningar å fick då reda på att vi ridtjejer ska ge fan i å ifrågasätta hovslagarens arbete å gå runt å snacka skit om hovslagare.
tycker att det är svårt för oss hästägare att ibland veta vad som är en bra skoning om man ska lyssna på en sån här gubbe som aldrig gör fel. då han har skott mina hästar har jag inte varit nöjd, det har inte sett bra ut i mina ögon, för små skor bla å slarvigt gjort, jo han var noggrand i början å sen började slarvet. sen den andra hovslagaren har skott mina hästar har stor förändring skett på 2 ggr.
anser mig absolut inte vara någon hovexpert men när man ser att hästarna är så ömma efter att de e verkade att de knappt kan gå, hästarna har för små skor, e alldeles för höga i trakterna, ändrar hovvinkel så att de blir mer innåttåade än vad de har varit tidigare, hur de kraftigt ändrat slitingen på skon på bara någon gång, skor har suttit snett. det kan man väl ändå som jävla inkompetent skitsnackande ridtjej se? hur många chanser ska en hovslagare få? ska man verkligen behöva å övervaka å ifråga sätta allt en hovslagare gör? saker å ting har blivit påtalade för människan, de andra i stallet vill ge han en chans till men ja bytte för ett tag sedan då en vän till mig kunde tänka sig å sko ett tag, utbildad hovslagare e h*n, är jag skyldig å tala om detta å motivera det för den gamla hovslagaren att jag byter?
var bara tvungen å skriva av mig lite..