Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har vad? Hur ska vi ha roligt då? ;-)
Mumin
OK Lycka till med tentan.
Och jag ska försöka låta bli att bråka ett tag
Jag har fått bannor av Gunnar att jag åker på arselet ut härifrån annars Men hur jag nu ska lyckas vara tyst och snäll är en gåta
Är det bara jag som inte får bannor av Gunnar här? Av hovisarna alltså?
Det tror inte jag heller.
En sak jag reagerar på är att ingen av deras exempelhästar kan gå på makadam och sten. Tycker de verkligen att det är ok? En häst som är frisk och som rids/körs ska väl ändå klara av att gå på grusväg!
Så ni menar att dessa hästar inte finns? Eller är det hästägarna som inte kallat på hovslagare i tid? Hur kan då flera bilder visa relativt nyskodda hovar
Konstigt är det också att ingen annan än SHP:are tycks träffa på dessa hästar. För ni konstaterar bara att Strasser ljuger. Jag undrar just vem det är som stoppar huvudet i sanden och inte vill se
Inte konstigt att vissa hästägare vänder sig till allternativa verkningsmetoder.
Flera av de övriga bilderna är ren vanvård, och de borde to m en SHP:are fatta och anmäla.
Det kan väl inte vara hovslagarnas fel att vissa hästägare har 25 veckors intervall på skoning/verkning.