Sjukskriven

Sv: Sjukskriven

Jag har rätt nyss gått igenom nån öiknande process. Jag har trivts och varit jobbets solstråle i 23 år när jag gjorde en sak på fritiden som gjorde att det på en dryg vecka gick från kramkalas och tittapåbarnbarnsbilder dagligen till totalt kalla handen. Förutom chock ilska vrede och sorg fick jag fysiska symtom som ångest hetta och akuta spy och diarreanfall. Jag sjukskrev mig själv en vecka, sen ville arbetagivaren att jag skulle stå ut för de akulle lösa detta så jobbade jag en vecka sedan ficka jag gå hemma med lönen.
Mitt tips är att omgående fixa ett nytt jobb. Min första tanke var att jag skulle fixa ditten och datten och vila upp mig etc men jag hade bara ältat. Jag tänkte på det natt och dag. Drömde om sveket. Jag trodde de var vänner!

Jag la ingen tid på mågot annat efter en vecka än att skaffa ett nytt jobb. Jobbade som en tok på ett mellanlandningajobb och fick drömjobbet efter två månader. Så mycket friare roligare och 35 procent löneökning och 6 extra semesterdagar etc etc stoort lyxrum och bra budget! Som en dröm.

Jag behöver ingen rehab eller upprättelse och jag kan alvarligt säga att jag skulle kunna dött av det som hände om jag inte fokuserat på att bli attraktiv.
Fixade cvn stajlade om mig och läste lite kvasipsykologi och DANSADE!!!

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
603
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 541
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
18 235
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
687
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka