Balsnören och silvertejp kan användas till allt bra grejerOckså på trav: en startande vägrades tillträde till banan eftersom han knutit ihop selen med balsnöre. Trav är en sådan folksport.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Balsnören och silvertejp kan användas till allt bra grejerOckså på trav: en startande vägrades tillträde till banan eftersom han knutit ihop selen med balsnöre. Trav är en sådan folksport.
Eller hur! De flesta brukar presentera hästarna mycket bra och snyggt på banan oavsett vilka nödlösningar de har hemma, men jag blev liksom inte särskilt överraskad heller med tanke på vem det var som körde.Balsnören och silvertejp kan användas till allt bra grejer
Han hade iaf hästen med sigOckså på trav: en startande vägrades tillträde till banan eftersom han knutit ihop selen med balsnöre. Trav är en sådan folksport.
Din ponny va iaf kvar i transporten...En annan gång hade jag med mig min 2-åriga b-ponny till tävling (western, in-hand klass). (Nu med nytt, stort fint släp.)
Vi kom fram tidigt så lämnade ponnyn i släpet för att gå in och titta på någon klass. Det var en fin dag och jag hade 3 kompisar med mig. Inte för direkt hjälp men för att de hade väl inget bättre för sig och kul att titta på tävling...
Efter ett tag ropar speakern upp ett reg-nummer och att det är en galen häst som försöker bryta sig ur ett släp på parkeringen!
Så när vi 4 personer reser oss och börjar springa ut så tittar folk såklart.
Var en mindre folksamling på parkeringen men i släpet var det tyst.
Öppnade i fram och lillen hade hoppat över bommen så den lossnat. Bad en kompis öppna i bak så vi kunde ta ut ponnyn. Han backar lugnt ut på rampen. Stannar när huvudet är ute, tittar sig omkring och springer sedan in i transporten igen
Vände på honom och gick ut igen.
Folksamlingen kunde nog inte tro det att den galna hästen var en 110cm liten tjock ponny!