M
Maarta83
Sv: Sjuk häst !!
Din häst stod brevid våran inne på ultuna. Såg din i Torsdags Kväll.
hon e verkligen fin!!
Din häst stod brevid våran inne på ultuna. Såg din i Torsdags Kväll.
hon e verkligen fin!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
orcide skrev:ja ..jag hoppas det blir bättre nu när vi byter till sågspån i boxarna .
vi var o hälsade på henne i dag , trött , slut o apatisk var hon men den vackraste häst jag sett ändå
men idioterna hade "glömmt" att ge henne vatten så hon hade stått i typ 18 timmar sen hon fick en hink vatten sisst !!!!
det är skrämmande ju !
vi såg till att hon fick vatten o då piggnade hon till på en gång .
operationen gick bra
orcide skrev:ja
vi såg till att hon fick vatten o då piggnade hon till på en gång .
operationen gick bra
ja hon är helt bedårande , min ögonstenMaarta83 skrev:Din häst stod brevid våran inne på ultuna. Såg din i Torsdags Kväll.
hon e verkligen fin!!
ingen aning vad dom ger på ultuna men jag lär väl få med hem sen så då kan du få veta det ..mirona skrev:Vad fick för du medecin till din häst har själv en häst med magsår !!!
så klart jag gjorde det var skötaren där som hämtade vatten när jag påpekade det , hon drack 50 liter!! på en gång stackarn.Pigan skrev:Jag hoppas du kollade först så hon fick dricka - det är inte alltid man får dricka efter en magoperation eller sövning.
LitenC skrev:Ja tänkte just på det , kolik? Tycker du ska undersöka det så snart som möjligt .
När min hade magsår fick han losec och andapsin.mirona skrev:Vad fick för du medecin till din häst har själv en häst med magsår !!!