Sitta utanför förlossningsrummet?

Sv: Sitta utanför förlossningsrummet?

Jamen eller hur! Jag bad sambon att filma mitt i men han tyckte inte det kändes sjysst när jag låg där och hade ont :) Fast jag hade tyckt det var jätteintressant att se sen efteråt.

När vi fick sonen, hade jag sambon med in & min bästa vän. Förlossningen tog ca 11 timmar.

Vad händer om den tilltänkta pappan är sjuk då? Typ förkyld? Då får han alltså inte vara med, får han komma in efteråt eller när är det egentligen ingen risk med en förkyld anhörig?
Råkade läsa och blev lite nyfiken :)

Förkyld får han nog följa med in, men kanske inte följa med sen om bebis visar sig må dåligt så den inte blir smittad.

Cilla Jag har ångrat båda gångerna att vi inte filmat. Inte nån kamera rakt upp i muffen men vid sida av.
Aja, får väl ta de tredje gången då...:idea:

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 517
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 878
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
Gravid - 1år Jag är gravid och borde ju börja förbereda mig inför nedkomsten.. MEN, jag är "ensam", pappan till barnet har valt att packa väskan och...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 029
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38