S
stall banal
Är det nån som vet något om hans avkommor, dom är inte så gamla, men temperament, nedärver han sin skäckfärg osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
stall banal skrev:, jag vill ha en häst att ha kul med, utvecklas tillsammans med, inte avla på, ställa ut eller tävla med.
stall banal skrev:Jag ska försöka svara lite, mitt sto är ett halvblod e:Swift - Vivaldi, hon har bra stam, super temperament, är ganska stor. Jag har kollat på fler hingstar, bl a Marwin (samma ägare som fött upp Simsalabim) men det vet ni väl redan. , men jag gillar Simsalabim, har pratat med hans ägare flera ggr, gick in på detta forum för att höra mig för lite om honom, är tacksam för dom svar som kommit, känns lite trist att man blir lite nertryckt för att man har en åsikt och för att jag har fastnat för en hingst som nu inte råkar vara godkänd.
Sist men inte minst, han kostar 1500:- i språng och 2000:- i lev föl+moms..Det är inte en kostnadsfråga, jag kan lägga ut mer pengar om jag skulle vilja, men varför när jag hittat den hingst jag vill använda. Det ända jag egentligen ville veta var om nån hade avkommor efter honom, hur dom var i temperament osv.
FEL!!!kickapoo skrev:Om jag inte är helt ute och cyklar så är det väl så att han inte är godkänd för att han är skäck? hbl-hingstar kan välinte bli godkända som skäckar? Alltså kan det ju vara en topphäst, fast med "fel" färg. Själv är jag mycket förtjust i honom och de avkommor jag sett!