Simpel fråga;

Sidekick

Trådstartare
Hur lång tid tar det innan ungarna börjar gå/följa efter mamma?
Vår 'älskade' stallkatt har placerat sina ungar mellan foderkammarens tak och loftets golv:cool:
Och vi vill gärna ha tag i dom så fort som möjligt för att se att allt är ok.

Sv: Simpel fråga;

:idea: Ni kan ju fixa en inbjudande plats för kattmamman på ett lättåtkomligt ställe så kanske hon behagar flytta ungarna dit?
Jag vet inte hur länge det tar innan de börjar gå efter henne, några veckor kanske men hon kan ju bära dem om hon vill flytta...:D

Sv: Simpel fråga;

Vi har försökt.. Men med andra stallkatter och hundar så verkar hon behaga stanna där uppe.. :cool:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
571
Senast: Svartkatt
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 095
Senast: Red_Chili
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 730

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka