Simlångsritten!

C

cano

Skapar en ny tråd eftersom jag inte hittar någon om Simlångsritten med Nordic Baltic Championship 2010 som går av stapeln på lördag!

Om jag har förstått allt rätt så ska det gå att följa de tävlande under tävlingens gång? Klicka här!

Om någon får rapporter under tävlingens gång så vore det trevligt om det kunde rapporteras här? :bow:

/Camilla

Sv: Simlångsritten!

Solen ser ut att dyka upp i morgon! Frågan är hur underlaget kommer att hålla för alla tävlande efter denna omfattande rotblöta! Spännande blir det och många faktorer kommer att avgöra det hela. Lycka till!

Tjo, vad roligt med direktrapportering!

Det går fort för så gott som alla hästar.
Jag gissar på en del uteslutningar, lite beroende på att underlaget de flesta tränat på i sommar varit hårt, och nu borde det vara jättemjukt även i Halmstad?

Jag förstår ingenting av det där systemet. Har alla redan gått i mål på 12-milen och dessutom efter bara en veterinärgrind? :crazy:

Nä, det uppdateras allteftersom.
Man får kolla lite på tiderna, och hur det blir sen, i 3e grinden, återstår att se.
Undra om grind 1 försvinner då?

Ja tempona är intressanta, är ju inte sveriges mest lätt ridna bana med mycket upp och ner:) frågan är hur underlagen är på simlången är en del grusvägar om jag inte minns fel så det kanske inte förändrats så mycket på grund av regnet? men det blir intressant att se hur tävlingen följer:)

jättekul kunna följa dagen från I-Phonen hela da'n!
Grattis till Maria o Rod!
Noterbart att Svenska ekipage är så totalt överlägsna!

Knapplån!

Är det någon som vet hur detta system funkar?

Jag har hittar inte ett ekipage i varken start eller resultatlistan fast jag vet att de fanns med på startlista så sent som i morse?

/Camilla

Några startade inte och de är inte omnämnda hörde jag. Varför dom inte är angivna som ej startande vet jag inte, men så verkar det vara.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 133
Senast: Shpongle
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 945
Senast: Farao
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Träning Hej! Är ny i forumet och har förstått att man inte får skriva ut ridskolors namn i inlägg, ber därför om PM eller guidning i tråden...
Svar
4
· Visningar
2 084

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka