SIHS på nätet?

De fina vita hästarna kommer från beridna högvakten. De brukar vara med på alla större hästarrangemang, typ SIHS och Elitloppet.

Då gissade jag rätt! :) Antar att alla "de" hästarna är därifrån då? De med blåklädda ryttare alltså, trumpetarna, pukhästarna osv :)

Shownumren tror jag som sagt inte sänds på equisport
Tävlingarna livesänds och nu är det färdigtävlat för idag, har du inte kunnat se dem när de pågått alltså? Det har fungerat utan problem för mig iallafall.

Nej, jag har inte kunnat se tävlingarna heller. Och showen står ju ändå på listan över livesändningar idag?

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 154
Senast: Gunnar
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
814
Senast: Red_Chili
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 283
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 164

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka