SIHS på nätet?

Problematisk

Trådstartare
Är det någon som vet om det kommer gå att se från sihs på typ svtplay eller liknande? Jag försökte leta på just svtplay eftersom det funnits där tidigare år, men jag kunde inte hitta något :( Kommer inte kunna åka dit, så jag skulle verkligen vilja kunna se det hemifrån iallafall.

Hjälper detta något?

Lördag 2 december

11.20-13.00 Sweden International Horse Show (dressyr) SVT2, svtsport.se och SVT Play
14.55-17.00 Sweden International Horse Show (matiné) svtsport.se och SVT Play
19.05-20.05 Sweden International Horse Show (internationell hoppning) svtsport.se och SVT Play

Söndag 3 december
10.55-13.00 Sweden International Horse Show (dressyr kür) svtsport.se och SVT Play
15.40-17.05 Sweden International Horse Show (hoppning) SVT1, svtsport.se och SVT Play
18.40-19.55 Sweden International Horse Show (hoppning) svtsport.se och SVT Play

Varför har de alltid så tråkig ärevarvsmusik? :cautious:

Btw, jag antar att nån här vet varifrån de vita "flagghästarna" kommer ifrån. Är det beridna högvakten?

Är det nån som vet om man kan se tider för de olika tävlingarna någonstans?
Såg att hoppningen ikväll börjar 19,40, men funderar på när den slutar

Står att de ska sända live på equisport nu men jag får det inte att funka, någon som vet vad som händer?

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 154
Senast: Gunnar
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
814
Senast: Red_Chili
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 283
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 164

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka