Sidor med annonser? Uppfödare?

H

horsewhisper

Hej. Jag undrar vad det finns för sidor på internet med hästannonser, jag letar efter ett föl! Och har ni några bra hemsideadresser till uppfödare som säljer hbl föl?

Sv: Sidor med annonser? Uppfödare?

Det enklaste är väl att gå in här på buke under radannonser!
:)

Titta på de lokala hästavelsföreningarnas hemsidor, där brukar uppfödare annonsera ut sina föl och unghästar.

Jo jag kollar på radannonserna också :) Men skulle vilja veta var man kan kolla mera någonstans...
På våran hästavelsförening har dom inte uppdaterat till salu listan så de är nästan 1 år gammla.... :smirk:

Kolla på ASVH och gå in på länkar så kommer du till en del uppfödare.
Annars sök på google efter någon speciell hingst så hittar du kanske några till.
Tycker att det är synd att både stora och små stuterier inte lägger upp en enkel hemsida så att presumtiva köpare kan hitta dem :angel:

Titta här på Bukefalos under Länkar-Tjänster-Avel. Jag hade lite svårt att hitta halvbloden eftersom de inte hade någon egen rubrik och hamnar långt ned på skärmen, men såg sedan att man kan klicka på alfabetets bokstäver för att hitta olika uppfödare.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 324
Hundhälsa Hej! Som rubriken lyder så undrar jag vad ni har för foder till valp? Det finns ju mer val av foder än man kan räkna nästan! Min kom...
2
Svar
22
· Visningar
1 146
Senast: linnsan
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag letar eventuellt unghäst och är lite fundersam på ”nyttan” med dolda fel försäkring, alltså att den är införsäkrad redan som...
Svar
5
· Visningar
998

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka