Sidan kan inte hittas?

S

skimmer

Det har hänt något konstigt med min dator, när man brukar komma till en ofungerande sida kommer det ju vanligtvis upp en sida som är vit där det står en massa text. Men nu har det börjat komma upp en sån här sida varje gång sidan inte kan hittas:

error.jpg


Hur får man bort det och får tillbaka den vanliga sidan kan inte hittas?
 
Du har nog fått en spyware på din dator!

Det finns program som scannar datorn och tar bort de spywarefiler den hittar. Många kostar pengar, men det finns två som jag vet som är gratis.
Dels finns adaware och dels spybot .

Jag brukar köra bägge programmen, då de inte alltid hittar samma på ens dator. Så om jag kör bägge så antar jag att jag kan få bort de flesta i alla fall... :crazy:
 

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 001
Senast: KesoNeso
·
Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 386
Senast: Blyger
·
IT & mobiler Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett...
Svar
2
· Visningar
444
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp