Showprylar..?

Sidekick

Trådstartare
Hejsan,

Någon som har en eller flera spännande sidor där man kan hitta lite olika showprylar till sin häst? Såsom paddar, stigbyglar o sånt där smått och gott?

*Prylnörd* :smirk:

Sv: Showprylar..?

:idea:
Hejsan,

Någon som har en eller flera spännande sidor där man kan hitta lite olika showprylar till sin häst? Såsom paddar, stigbyglar o sånt där smått och gott?

*Prylnörd* :smirk:
www.ebay.com :banana: clicka bara till sport cathogori och western riding, här har du 1000 tals varor att söka runt på:idea:

Men, du påminner mej bara att jag måste ändra mitt kreditkort så jag får handla på E-bay (har bara ungdomskort o det är ju begränsat..) :devil:

;) Måste ha måste ha.

Nu när det ändå är en sån här tråd uppe, om man tävlar D/C-tävling pleasure, är det då snyggast att ha hårnät (typ med pärlor i eller nåt) eller räcker det med nåt fint spänne?
Är det för mycket för en så lätt tävling att klä upp sig för pråligt? Finns ju så mkt fint :o

Senast ändrad av en moderator:

Ursäkta trådkap.... men det där har ja oxå funderat lite på i vinte, ska ju "börja om" i vår/sommar med medryttarhästen på d-klasser, men ja ÄLSKAR att klä upp mej och vill att de ska se "riktigt" ut, men man vill ju inte bli utskrattad för att man är för uppklädd heller (typ, vem tror hon att hon är igentligen...) Tror nämligen inte att jag är nånting men det är ju så kul med tävlingskläder!!!:crazy: Vad är igentligen rätt???

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
355
Senast: tara
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar