Sv: Show Off!: Stall/Gård [Bildtråd]
Ja jag har hört att det finns på många ställen runt götet. Himla fuskigt tycker jag
Här är då gården jag en dag kanske kommer ta över/köpa.
Gången med boxarna. Bakom fotografen finns det också två boxar. Jag skulle vilja ta bort sadelkammaren längst ner (syns inte, på vänster sida) och då få utrymme att "vrida" boxarna på vänster sida så de får långsidan mot gången. Då blir gången bredare. Tredje boxen på höger sida skulle jag ta bort och göra till en spolspilta (vattnet är på andra sidan väggen).
En av boxarna bakom fotografen skulle jag ta bort och ha som uppbindningsplats också.
Ev skulle jag byta fönster, de går att öppna men jag skulle vilja kunna öppna dem helt så hästarna kan titta ut.
Sen hade jag allra helst velat ha öppen takhöjd över boxarna, alltså nästan hela byggnaden på denna sida om rännebron.
Ridbanan med fd sjukhage. Jag skulle göra ridbanan större med vitt staket samt fixa en ny sjukhage med trästaket, som det var förr!
Lite bilder på hagarna, de är de viktigaste och bästa av allt! Jag skulle dock dränera och grusa upp gångar från stall till vinterhagar samt ingångarna till vinterhagarna, annars är de helt perfekta.
Skogen i bakgrunden här ingår i en annan hage! Massor med skog och annat åt pållarna.