Shoppingtråden - Western edition

Sv: Shoppingtråden - Western edition

Tjaa.. jag hade ett par Levis innan (inte ridjeans, vanliga) i strl 31 så jag körde samma på OS jeansen. På "vanliga" jeans från typ HM har jag 28, så jag fattar inte riktigt hur storlekarna funkar! :p Problemet med mig är att jag fyller ut 31orna över höfterna, men de glappar med många centimeter i midjan när jag sitter på hästen.. men jag kör med ett skärp och ser glad ut. Beställde 31/36 så ANTLIGEN har jag ett par jeans som är tillräkligt långa i benen, även när jag sitter till häst :bump:

Tråden som typ alla glömde? Ingen som shoppat på sistone?
Har själv precis skickat iväg en beställning på denna vackra sak.
SMX Heavy Duty Air Ride Western Show Pad
profchoice-axhds_thumb.jpg

Har shoppat nytt täcke. Rambo Quarter Velour Cooler. Myspystäcke. Nu har vi samlat på oss hela kollektionen av rambo quarter :)

orig_velour.jpg

hej. Har inte själv tagit hem något från "over there" men några vänner har gjort det. Halva priset på sadlar mm. så det stämmer säkert. ang ditt showträns så undrade jag om du kollat med mt´s hästsport. hon tar fram precis vad du vill ha, med bling eller ej.

Åh din fuling! det är ju precis den som JAG går och dregglar över! :devil:

attans! men här ska det troligtvis bli vardagspad bara. Hoppas den är lika fin i verkligheten bara. Sage/brown som är såå snygg på bild är jätteful irl.

Tråden som typ alla glömde? Ingen som shoppat på sistone?
Har själv precis skickat iväg en beställning på denna vackra sak.
SMX Heavy Duty Air Ride Western Show Pad
profchoice-axhds_thumb.jpg

Den har jag! Jättefin i färgen. Har den i Sage/brown också. Har dem som vardagspad (tävlingspad är lite overkill för min del än). Kanonbra är de.

Exakt den padden ska jag köpa!!! :love::love: Verkar som vi har samma smak för jag ska inhandla sånna boots som du har oxå ;):D

Vad skönt att höra att den är bra! Funderar om jag ska köpa blå eller turkosa proff.choise skydd till. Har även precis köpt svarta back on track frambenskydd att matcha till att ha på träning.

Men nu letar jag för fullt efter orange proff.choise Elite men det verkar som ingen har dom kvar.Finns som sagt inte i VenTECH.

Haha ja det vore ett sett att känna igen bukefolk på tävlingar.Alla har likadana paddar:D Jag valde mellan den och den med orange kant men kom på att det är snyggare med den turkos/blåa då kan man matcha med både svarta och blå jeans.

Vad skönt att höra att den är bra! Funderar om jag ska köpa blå eller turkosa proff.choise skydd till. Har även precis köpt svarta back on track frambenskydd att matcha till att ha på träning.

Men nu letar jag för fullt efter orange proff.choise Elite men det verkar som ingen har dom kvar.Finns som sagt inte i VenTECH.

Jag har letat som en tok efter oranga elit skydd. Jag lyckades tillslut hitta ett par i storlek S, skulle eg ha M, men S passade minst lika bra. Prof choice har slutat att tillverka dess, tyvärr. Vi får hoppas dom börjar om igen.
Men de är väldigt synd att dom oranga inte finns i VenTech.
Lycka till med letandet.

Finns på flera ställen, vi har köpt våra från Hepshop, Strombergsgard. Bråvesta har också :) Bara att googla

Vet inte riktigt vad Sage/brown innebär...

Jag tycker denna är läskigt snygg
AXHDS-BlackOrange.jpg

Synd att mitt djur inte passar i orange. För då kunde jag låna LillMalin's benskydd och matcha denna paden :love:

*kl*

Behöver tips på showchaps! Helst i fejk så att de går att tvätta men det är inget måste. Är kurvig i kroppen med ganska långa ben.

Sen funderar jag på färg. Vill ha ett par som kan funka till båda hästarna, en är bay och den andra skimmelskäck. Är ganska förtjust i sandfärgade men det är väl inge snyggt till den grå?

Det var den jag valde mellan och den turkos/blåa paden:)

Den padden är klart snyggare än den oranga!! :) Lättare att matcha oxå! Då känner vi ju absolut igen varandra sen!!

Vart köpte du padden??

Jag vill ha!!

Vad är det för material i de paddarna?
Min lilla gris tål inte neopren och liknande material :(

Nu får du vara själver på turkosa benskydd,beställde svarta istället + en massa annat. Onödigt? eller bra men mycket pengar fattigare.

Liknande trådar

B
Utrustning Har lite funderingar om att beställa hem häst prylar från tex USA. Någon som har gjort det? Tänker mest på frakt och tull och såna...
Svar
12
· Visningar
2 762
Senast: Bananens
·
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
10 437
Senast: lil-sis
·
Western Jag har lyckats hålla mig undan länge men nu är det kört. Jag har fastnat på Ebay. Ha kikat lite på chaps. Är det någon som kanske...
Svar
7
· Visningar
1 461
Senast: johannea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka