Shoppingtråden - Western edition

Sv: Shoppingtråden - Western edition

Hey folks!

Jag är på desperat jakt efter dessa benskydd:

31116081.jpg

Nån som vet vart man får tag i dem?
Bilden från en annons, men jag tror att de är för stora+att jag letar efter en annan färg!
Har testat stallkompisens och de är grymma, men det står inget märke i dem.

Tack för all hjälp! :bow:

Är inte de ifrån hööks? Hade för mej att jag sett dem där men de finns tydligen inte längre i så fall. Kollade precis deras sida. Sorry! Du får leta:)

Senast ändrad:

Japp, dom var från Hööks.. Köpa 2008. attans! Men borde de inte finnas hos nån grossist, eller nåt? För Hööks tillverkade väl inte skydden sjävla? Det måste ju finnas någonstans! Tror jag hittade liknande på E-bay, men de skeppades bara till USA, australien och UK :(

maila och fråga, ibland skickar dom till sverige även om det inte står så!

jag har ett par liknande helsvarta som jag köpt på granngården kom jag på:idea: kostade den hiskeliga summan 199:-:D tror att det är källquist som gör dem:)

/LL

Gjorde lite ointressant shopping igår... Var på Börjes i Tingsryd, men halva westernavdelningen var ju väck... Hängde några enstaka träns, några sadlar och några solkiga paddar. Innan har man ju iallafall kunnat hitta lite grejer som inte finns i katalogen från Weaver, Simco m.m. men icke...

Blev ett sadelöverdrag, lite borstar till min nya bonushäst och ett bett med pålles favoritmundel...

Men nu gäller det att hålla i slantarna, om 3 veckor är det ju dags att shoppa loss lite på chappen:bump:

Jag kunde tyvärr inte hålla i mina slantar utan har varit iväg och köpt double H boots,formiga air gjord och en munstängare från weaver.

Näe, vart har börjes gömt westerngrejerna? I nätbutiken är de ju också borta, paddar sadlar mm.. :mad:
Bara några sketna grejer kvar.

Hehe, nu har jag vart i farten med mina experiment igen :angel:
Men okej, jag tänkte köpa mig ett 4pack pro choice lite senare i sommar, och funderar på vilken färg jag ska välja!

Gjorde några prototyper, för skoj skull. Vad tror ni?
(Färgerna ljuger nog lite, tror tex att den gröna är mer skogsgrön än denna blev..)
Själv diggar jag turkost och rosa (:crazy:) mest...

31215995.jpg

31215999.jpg

31215998.jpg

31215996.jpg

:D

Jag har de lila och de är mörkare live än på din bild. Tror att Liona hade varit supersnygg i de lila! Annars diggar jag de turkosa mest:laugh:

Jag valde mellan turkost och lila på mina men det blev de lila tillsist, ångrar mig inte ett dugg!:)

Turkost är absolut snyggast på henne!

Passar dessutom bäst till dig och din hy och ditt hår :)

Jag har turkost som tävlingsfärg på min lille pojk och det är läckert. Din passar riktigt bar i det med! Dock var rosa riktigt smaskigt,har inte sett en palomino med rosa förut så d är rätt fränt.

Håller med om att turkost är :love:
Det tråkiga är bara, att den turkosa färgen som är på Pro Choice's pad, inte är samma som på benskydden! :crazy: De är mer ljusblå än turkosa tycker jag...

Turkost var ju riktigt läckert. Fast jag är väldigt förtjust i biologgrönt :p

Jag behöver tips!
Finns det bra, billiga boots? De enda jag hittar är antingen svindyra eller gjorda av plast.. Har inte råd att lägga 1000 kr och uppåt på ett par dojor :(

Liknande trådar

B
Utrustning Har lite funderingar om att beställa hem häst prylar från tex USA. Någon som har gjort det? Tänker mest på frakt och tull och såna...
Svar
12
· Visningar
2 762
Senast: Bananens
·
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
10 437
Senast: lil-sis
·
Western Jag har lyckats hålla mig undan länge men nu är det kört. Jag har fastnat på Ebay. Ha kikat lite på chaps. Är det någon som kanske...
Svar
7
· Visningar
1 461
Senast: johannea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka