Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tumbleweed gjorde reklam för flera år sedan att de hade hobby horses showfiltar som var vändbara, jag köpte min hos dom turkos på ena sidan o svart på andra.
Maila dom för jag vet att de finns kvar i usa.
10-årig SPB vallack efter Whatafrecklynxkent, fullblod på mödernet. Relativt outbildad, jag red honom lite under 2010 och det var även då han tävlingsdebuterade. Uppfödaren har aldrig haft tränings- eller träningsintresse, så han är "sparsamt använd". Väldigt fina rörelser och bra exteriör, så det ska bli intressant att se vad vi kan hitta på... "Freckes" avkommor har ju visat så enormt fina resultat på tävlingsbanan, så jag hoppas att vi ska kunna komma en bit tillsammans, trots denna herres ålder (och olater ).
Jag har fått hem en sadel till lillkillen idag för provning. Vid första anblick ser den ut att kunna passa, provridning imorn!
Har även jag beställt en "cooooool sportig showskjorta" av Chex! Inte den hon skissade åt mig förra året som jag suktat efter i ett års tid, utan en ny!
Spännande med ny sadel! Jag väntar med på min nya sadel men dessvärre hopp..hade inte råd att lägga ut pengar på en ytterliggare westernsadel i dagsläget och ska båda hästarna ridas så får man väl ta den smällen..
Jag måste fixa nya showchaps till april. Sålde mina i sensommras när jag var i behov av pengar.
Har ni några inköpslistor till Euro Horse måhända?
På min önskelista står det:
-Gröna Ven Tech (Pro Choice)
-Back on Track "hatt" (sjukt ful men nödvändig)
-Sadelväskor
-Svanspåsar
-Schampoo och Balsam för vitt tagel
-Ordentliga benlindor, svarta och vita tror jag.
+ tusen andra grejer, men tyvärr är det ju plånboken som får bestämma vad som kommer med hem
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.