Det är detta halsbandet Inte min hund dock, bild från Hööks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är detta halsbandet Inte min hund dock, bild från Hööks.
Tänkte bara kolla om du fortfarande är nöjd med den västen? Vet att du använder vinthundssele en hel del på dina salukisar, hur funkar det? Skymmer selen mycket av västen? Är sugen på att köpa den västen också till min borzoi nämligen, men är rädd att selen ska täcka för mycket. Förvisso skulle man kunna ha västen över selen, men det känns lite klumpigt.
Var på den lilla djuraffären nere i stan idag då de hade erbjudande ta 3 betala för 2 på alla Mush-produkter. Så tre påsar Vaisto bollar, tre tuggben, tre "salamikorvar" och tre påsar hundgodis av olika sort för 224 kr! Perfekt!
Ja! Valpen blev glad i alla fall Får väl gå som 6 månaders presentLite helglyx?
Upptäckte igår att Hööks har 15% på hela hundsortimentet! Så äntligen blev det ett par "hundförarbyxor"! Antagligen inte samma kvalitet som på andra ställen men det gör mig inget när de kostade 480kr. Överallt annars kostar de ju typ 799, så jag är nöjd! Snygg rumpa fick jag också Och så blev det en kampleksak till Alice. Mycket nöjd!
Är det någon som har provat Hööks nya jacka som riktar sig till hundägare? Hur var den i så fall i storleken?
Jag funderar på att beställa den nu när det är 15% men eftersom jag inte har möjlighet att prova den så vore det bra att få lite tips.
Någon som har varit på Ullared den senaste tiden? Min mor åker dit på fredag, ska skicka med en shoppinglista
Hur har dom med kosttillskott för hund?