Det är nästan värre,jag använder mina när en eller ett par valpar tex ska vet.bes ,fast inte 4 på en gång,då tar jag en störreJag har två bärväskor, och ingen hund att bära i bärväska?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nästan värre,jag använder mina när en eller ett par valpar tex ska vet.bes ,fast inte 4 på en gång,då tar jag en störreJag har två bärväskor, och ingen hund att bära i bärväska?
Så så.................
Perfekt! Ja det går ju inte att ha sådana fina utrymmen tommaMåste ju ha 4-6 stycken för mitt slädhundsteam. Har ju flyttat till hus där det finns ett hundhus med 3 boxar med uppvärmt golv, köksdel och grooming utrymme för att få plats.
Fel storlek på vovve.Men vad har du att sälja då @dobbis ? Några bra grejer som passar mina hundar?
Fel storlek på vovve.
Ja, den är super!Någon som har silverduken från hansesgården? Gör den någon skillnad alls?
Någon som har silverduken från hansesgården? Gör den någon skillnad alls?
Men jag har rätt storlek(om det inte är frallesaker?)! Skicka vad du har till saluFel storlek på vovve.
Ja, den är super!
Ooh! Det låter ju perfekt!Den gör jättemycket skillnad !
Fel storlek på vovve.
Det har du ju Trodde jag skulle komma undan med att skylla på att sakerna var för små för buke hundarnaJag borde ha rätt storlek på vovve?
Det har du ju Trodde jag skulle komma undan med att skylla på att sakerna var för små för buke hundarna
Just nu står täcken ,hurttas stickade overaller och blingade halsband på menyn, ja och om jag inte ska producera så många valpar att jag kräks (och blir rik ) så finns det ett överflöd av valpsaker
täcken ,overaller,halsband,sele,godishållare (den ska jag behålla fast jag inte använder den då jag inte mutar mina hundar)Vad har du för täcken? Något Hurtta?
Vad ska den göra för nytta?Någon som har silverduken från hansesgården? Gör den någon skillnad alls?
Reflektera bort solestrålarna så det blir svalare.Vad ska den göra för nytta?
Vi köpte en bia till första. han använde den aldrig
Zeppe ligger där ibland. Men nu i huset använder dom hellre husses fotölj, men bäst är golvet